Obsługa Mobile Checkin

Plaza Mobile checkin oraz rozwiązania sprzętowe.
Awatar użytkownika
jevkoo
Administrator
Posty: 482
Rejestracja: 2009-05-17, 19:28
Lokalizacja: Skoczów

Obsługa Mobile Checkin

Post autor: jevkoo »

Użytkowanie
Gdy aplikacja jest nieaktywna, tj. nie ma żadnej wygenerowanej karty gościa wyświetla ekran reklamowy lub rysunek reklamowy.

Plaza Checkin czyta przygotowaną kartę z tego stanowiska, które podaliśmy w konfiguracji.
Kartę generujemy z miejsca jak na rysunku niżej:
Obrazek

Plaza Checkin sprawdza co 10 sekund, czy karta jest wygenerowana. Jeśli ją znajdzie, zgasi ekran reklamowy i wczyta kartę. Wygląd karty zależy od konfiguracji DM Plaza oraz systemu operacyjnego, na którym jest wyświetlana.

Uwaga: do poprawnej pracy systemu serwer aplikacji mobilnych musi być włączony. W przypadku braku komunikacji z serwerem karta się nie wyświetli, a aplikacja pokaże ekran konfiguracyjny.

Obrazek

Karta pojawi się w takiej wersji językowej jako zostanie wstępnie przyporządkowana gościowi w formularzu "osoba" w DM Plaza. Domyślnie to język polski. Język polski wyświetli się również jeśli tłumaczenie karty nie istnieje.

Wybranie języka podczas wypełniania karty spowoduje, że ulegnie zmianie również język domyślny gościa.

Wypełnienie karty i naciśnięcie przycisku "zatwierdź" powoduje wysłanie karty i w konsekwencji zmianę danych osobowych w systemie.
Poprawne wysłanie karty powoduje wyczyszczenie formularza i ponowne załadowanie ekranu reklamowego.

Uwaga: system nie sprawdza poprawności i kompletności danych. Brak podpisu, zaznaczenia zgód będzie uznany za celowe działanie gościa i w takiej postaci wysłany do DM Plaza.

Wygenerowane karty można przejrzeć w menu Moduł Recepcja->Meldunki->karty gości

Obrazek

Karty można wydrukować lub ponownie wysłać do urządzenia. Nie można ingerować w treść karty.