Komunikacja z TrustMate

Opisy związane z modułem CRM, nie ujęte w HOTEL

Moderator: jacqueline

Awatar użytkownika
jevkoo
Administrator
Posty: 482
Rejestracja: 2009-05-17, 19:28
Lokalizacja: Skoczów

Komunikacja z TrustMate

Post autor: jevkoo »

1. Opis.
TrustMate to narzędzia umożliwiające budowanie wizerunku w sieci poprzez zarządzanie opiniami o hotelu.
Nasz interfejs pozwala na automatyczna i ręczna wysyłkę zaproszeń.
Ocena wystawiana za pobyt, usługi hotelu wystawiana jest wprost z e-maila.
Zbieranie, komentowanie i wyświetlanie opinii, zarządzanie wysyłkami, mediacje w przypadku niekorzystnych opinii, widgety do wyświetlania opinii na stronie www, prezentowanie opinii na Facebooku to tylko niektóre funkcje TrustMate.

2. Konfiguracja

Instalujemy moduł komunikacyjny

Obrazek

Definiujemy połączenie w profilu importu

Obrazek

Definiujemy token komunikacyjny, który został przydzielony przez trustMate.

Obrazek

3. Wykorzystanie

W zależności od konfiguracji zaproszenia można wysyłać przy zamknięciu doby.
Automat wyśle wszystkie osoby, które wyjechały dnia poprzedzającego zamknięcie doby. Osoby te musza posiadać prawidłowy email i wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji marketingowej poprzez email. Zgoda ta musi być naniesiona w profilu gościa.

Obrazek

Można także wysłać zaproszenie bezpośrednio z listy gości, osób. Tu warunkiem jest jedynie prawidłowy email.

Obrazek

Dopuszczalne jest wysyłanie zaproszenia podczas wymeldowania. Znów osoba mieszkająca musi posiadać prawidłowy email i wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji marketingowej poprzez email,

Obrazek

Wysłane zaproszenie nie może sie powtórzyć TrustMate odrzuci ponowne zaproszenie informując stosownym komunikatem.