Na kilku komputerach z dnia na dzień Plaza przestała się uruchamiać; w WinXP pojawia się okno komunikatu błędu, w Win7 jest tylko wpis w systemowym dzienniku zdarzeń - błąd dostępu, 0xc0000005. Przy próbie uruchomienia proces Plaza.exe startuje, po czym jest zamykany.
Zgodnie z tym, co udało mi się ustalić, problem jest w samym koncie użytkownika windows - plazę można uruchomić przez:
- zalogowanie na innym użytkowniku Windows
- "uruchom jako..." (tu inny użytkownik windows)
- (win7) "rozwiąż problemy ze zgodnością" ->ale już uruchamianie w trybie zgodności na dotkniętym problemem koncie nie działa.
Sprawdzałem blokady na systemach antywirusowych, firewallach, uprawnienia użytkowników na NTFS; próbowałem uruchamiać plazę z innych lokalizacji na dysku, uruchamiać ściągnięty na nowo .exe (również winnej wersji), reinstalować DMPlazę, wykonać chkdsk, czyścić rejestr, zmieniać ustawienia DEP, podnieść prawa użytkownika do Administratora, ustawic go właścicielem pliku/folderu DMPlaza - bez efektów. Inne programy dają się uruchomić, inne plazowe exe (dmstart, pfkinterface) działają, ale Plaza.exe za każdym razem się zamyka z tym kodem błędu.
Proszę o podpowiedź, jeśli ktoś zna rozwiązanie inne niż nowe konto użytkownika albo "run as..."
Uruchamianie programu - brak dostępu
Rozwiązaniem jest wyłaczenie bufora.
Najprawdopodobniej jest to problem z obsługą bufora zdarzeń (temat bufora na forum ) należy wyłączyć zarówno bufor dla SystemStateCheckInterval =-1 i CoIleMinutSprawdzacBuffer=-1