Jak sprawdzać powody anulacji rezerwacji

Wyjaśnienia związane z działalnością Hotelu (m.in. moduły Recepcja, Housekeping, Administracja)

Moderator: jacqueline

Awatar użytkownika
jevkoo
Administrator
Posty: 482
Rejestracja: 2009-05-17, 19:28
Lokalizacja: Skoczów

Jak sprawdzać powody anulacji rezerwacji

Post autor: jevkoo »

Anulacje sprawdzamy w archiwum recepcji. Okno rezerwacji indywidualnych jest poszerzone o dodatkową zakładkę typu CUBE "Anulacje" jak na rysunku niżej

Obrazek

Po kliknięciu w zakładkę mamy dostęp do tabeli przestawnej, która pozwala na pokazanie ile anulacji i jakiego typu były w danym dniu.
Przesuwając odpowiednio kolumny źródło i opis możemy uzyskać informacje jakie źródła przynoszą najwięcej anulacji i jaki był szczegółowy opis zdarzenia.

Obrazek

Oczywiscie i tu możemy skorzystać z filtra zakres dat (czyli rezerwacje wg dnia rozpoczęcia pobytu) lub rezerwacje wg dat założenia (do skontrolowania ile przyjętych w danym okresie rezerwacji zostało anulowanych i z jakiego powodu).