Użytkowanie
Gdy aplikacja jest nieaktywna, tj. nie ma żadnej wygenerowanej karty gościa wyświetla ekran reklamowy lub rysunek reklamowy.
Plaza Checkin czyta przygotowaną kartę z tego stanowiska, które podaliśmy w konfiguracji.
Kartę generujemy z miejsca jak na rysunku niżej:
Plaza Checkin sprawdza co 10 sekund, czy karta jest wygenerowana. Jeśli ją znajdzie, zgasi ekran reklamowy i wczyta kartę. Wygląd karty zależy od konfiguracji DM Plaza oraz systemu operacyjnego, na którym jest wyświetlana.
Uwaga: do poprawnej pracy systemu serwer aplikacji mobilnych musi być włączony. W przypadku braku komunikacji z serwerem karta się nie wyświetli, a aplikacja pokaże ekran konfiguracyjny.
Karta pojawi się w takiej wersji językowej jako zostanie wstępnie przyporządkowana gościowi w formularzu "osoba" w DM Plaza. Domyślnie to język polski. Język polski wyświetli się również jeśli tłumaczenie karty nie istnieje.
Wybranie języka podczas wypełniania karty spowoduje, że ulegnie zmianie również język domyślny gościa.
Wypełnienie karty i naciśnięcie przycisku "zatwierdź" powoduje wysłanie karty i w konsekwencji zmianę danych osobowych w systemie.
Poprawne wysłanie karty powoduje wyczyszczenie formularza i ponowne załadowanie ekranu reklamowego.
Uwaga: system nie sprawdza poprawności i kompletności danych. Brak podpisu, zaznaczenia zgód będzie uznany za celowe działanie gościa i w takiej postaci wysłany do DM Plaza.
Wygenerowane karty można przejrzeć w menu Moduł Recepcja->Meldunki->karty gości
Karty można wydrukować lub ponownie wysłać do urządzenia. Nie można ingerować w treść karty.
Obsługa Mobile Checkin
Plaza Mobile checkin oraz rozwiązania sprzętowe.
Wróć do „Plaza Mobile Checkin”
Przejdź do
- Plaza Oprogramowanie
- ↳ Informacje ogólne
- ↳ Informacje marketingowe
- ↳ Wdrożenia, aktualizacje
- ↳ Uwagi, sugestie
- ↳ Znalezione błedy
- ↳ Changelog, realizowane zmiany
- ↳ Informacje prawne
- Oprogramowanie Plaza
- ↳ Plaza 2005-2024, Plaza 360
- ↳ Instrukcja obsługi Plaza 2022
- ↳ Hotel
- ↳ Pakiety pobytowe
- ↳ Sprzedaż, fakturowanie
- ↳ Zarządzanie ceną
- ↳ Wydruki i statystyki
- ↳ Sztuczna Inteligencja w hotelu
- ↳ SPA
- ↳ Rehabilitacja
- ↳ Gastronomia, żywienie, magazyn, POS
- ↳ Kasa, elektroniczny portfel
- ↳ Housekeeping
- ↳ CRM
- ↳ Baza danych
- ↳ Kadry, RCP
- ↳ Księgowość, zarząd
- ↳ Interfejsy
- ↳ Online
- ↳ Centrale telefoniczne
- ↳ Zamki hotelowe
- ↳ Drukarki fiskalne
- ↳ Płatności online, karty kredytowe
- ↳ Pomoc, opisy funkcji
- ↳ Inne
- ↳ Plaza WEB
- ↳ Plaza Online
- ↳ Plaza Online Checkin
- ↳ Plaza Online Checkin 2022
- ↳ Plaza Mobile
- ↳ Plaza Housekeeping
- ↳ Plaza Mobile Checkin
- ↳ Plaza Handy (Notify)
- ↳ Plaza VRD, kiosk recepcyjny
- ↳ Wirtualna recepcja 2024
- ↳ Nowości, modyfikacje
- ↳ Hotel
- ↳ SPA
- ↳ CRM
- ↳ Gastronomia, POS
- ↳ Ogólne, interfejsy