Program Plaza umożliwia obecnie wysyłanie SMS z listy rezerwacji, firm, osób, rezerwacji SPA, rehabilitacji, konferencji, faktur i rat.. Treść SMS jest podpowiadana automatycznie na podstawie przygotowanych wcześniej opisów.
Można zaznaczyć wiele pozycji i wysłać SMS. Najprościej wysyłać SMS z modułu CRM - korespondencja seryjna lub listy wysyłkowe (wysyłka reklamowa do osób).
SMS mogą być wysyłane praktycznie z każdej listy w Plaza, zawierającej informacje o osobie.

Opisy mogą być personalizowane. Szerzej o tym w sekcji - automatyzacja
Wysyłka SMS odbywa się z poniższego okna.

gdzie:
1 - wstawienie opis skróconego
2- wstawienie opisu pełnego
3 - użyj AI do zredagowania SMS
4 - konwertuj SMS na znaki łacińskie
5 - wyślij używając tylko łacińskich znaków (kodowanie SMS)
6 - ustalenie czasu wysyłki
Przycisk 4 służy do uproszczenia SMS. Zaznaczenie (5) spowoduje wysłanie SMS w trybie uproszczonym. SMS może zawierać znaki inne niż łacińskie, ale wtedy długość pojedynczego sms to max 70 znaków. SMS zawierający znaki łacińskie może mieć 160 znaków. Nie oznacza to maksymalnej długości SMS otrzymanego przez adresata. Dłuższa wiadomość zostanie podzielona na kilka SMS i wysłana. Użytkownik nie zauważy różnicy.
SMS może zostać wysłany w innej godzinie niż bieżąca. Służy do tego znacznik (6). Można też ustawić w parametrach systemu wysyłkę tylko w godzinach dziennych. Wtedy każdy SMS będzie wysyłany pomiędzy 9 rano a godz. 21 wieczorem. Takie ustawienie blokuje także wysłanie bezpośredniego SMS w nocy.

SMS może być wysłany również automatycznie w ramach zaplanowanej akcji np potwierdzenia rezerwacji, dodania usługi etc.
Podczas wysyłania podpowiadane są numery telefonu naszego gościa w kolejności : numer telefonu, telefon komórkowy, numer telefonu 2. W przypadku braku numeru może on być wpisany ręcznie. Podpowiadana treść SMS będzie się zmieniała w zależności od kontekstu.
SMS możemy wysłać do więcej niż jednej osoby.

Przy automatycznej wysyłce system najpierw podpowiada numer z pola "telefon komórkowy", później następne numery.
Jeśli w tych polach znajdują sie numery stacjonarne lub po prostu błędne, system ich nie odróżni. Dlatego warto przed wysyłką sprawdzić za pomocą "sprawdź numer". Można też zablokować w parametrach podpowiadanie innego numeru niż numer z pola "telefon komórkowy".
Wszystkie SMS będą się dodawały do korespondencji z klientem gościem dokładnie tak samo jak inne wysyłki np email
Będą widoczne zarówno w module CRM jak rezerwacjach i konferencjach (zakładka korespondencja).

A także z menu CRM "wiadomości tekstowe" (będą zawierały tylko sms i testowe wiadomości messenger). Wysyłka reklamowa CRM pozwala dodatkowo na tworzenie grupy wysyłkowych. Proszę pamiętać, ze wysyłka automatyczna zostanie zrealizowana tylko wtedy jeśli gość ma zaznaczone odpowiednie zgody marketingowe.

2. Automatyzacja wysyłania
Tworząc opisy do wykorzystania proszę pamiętać o wybraniu zarówno przeznaczenia opisu (np. SMS-Rezerwacja) jak i tego w jaki sposób zostanie wykorzystany.
Opis nie załaduje się automatycznie jeśli nie zostanie zaznaczony jako domyślny.
Do dyspozycji mają Państwo podane niżej mnemoniki.
Uwaga są dostępne kontekstowo i jeśli w danym formularzy nie będzie informacji o np fakturze, to jego treść się nie pojawi.
Oznaczenie mnemonika może być redefiniowane w konfiguracji.
Kod: Zaznacz cały
Nazwisko-> $GUESTNAME$
Imie-> $GUESTFIRSTNAME$
Adres-> $GUESTADRESS$
Kraj-> $GUESTCOUNTRY$
Telefon-> $GUESTPHONE$
Nazwa miasta-> $GUESTCITY$
ZIP-> $GUESTZIP$
Email-> $GUESTEMAIL$
ChecinLink-> $CHECKINLINK$
Mail Id-> $MAILID$
FirmaNazwa-> $GUESTCOMPANY$
Typ Pokoju -> $ROOMTYPE$
Ile Doroslych-> $MATURE$
Ile Dzieci-> $CHILDREN$
Ile Pokoi-> $ROOMS$
Data Od-> $DATEFROM$
ROK-> $YEARFROM$
Miesiac-> $MONTHFROM$
Dzien-> $DAYFROM$
Dni-> $DAYSNUM$
Sposób zapłaty-> $PAYMENTMETHOD$
data Do-> $DATETO$
Uwagi -> $ANYMEMO$
Opis pokoju-> $DETAILMEMO$
Format daty-> YYYY/MM/DD$
Cana-> $PRICE$
Wartosc-> $TOTAL$
Cena za miejsce-> $PLACE$
Rezerwacja numer-> $RESNO$
Rezerwacja numer Checkin-> $RESCHECKIN$
Cennik, Link-> $PRCELINK$
Nazwa hotelu-> $HOTELNAME$
Adres hotelu-> $HOTELADRESS$
Telefon hotelu-> $HOTELPHONE$
3. Konfiguracja
Konfiguracja polega na definicji profilu importu. Dlatego też proszę pamiętać, że przy wysyłaniu profil importu musi być wybrany. W większości przypadków jest on domyślnie ustalony. Jednakże jeśli korzystają Państwo z kilku operatorów telekomunikacyjnych mogą Państwo wybierać pomiędzy nimi.