Plaza Online Checkin, zasada działania

Wersja Plaza Checkin wersja 2022
Awatar użytkownika
jevkoo
Administrator
Posty: 482
Rejestracja: 2009-05-17, 19:28
Lokalizacja: Skoczów

Plaza Online Checkin, zasada działania

Post autor: jevkoo »

Zgodnie z założeniami moduł działa następująco:

1. Po przyjęciu rezerwacji za pomocą portalu rezerwacyjnego czy też telefonicznie zostanie wysłane do gościa potwierdzenie rezerwacji zawierające link do strony www hotelu. Potwierdzenie rezerwacji będzie wysyłane ręcznie przez operatora, chyba że jego treść będzie możliwa do przesłania przez portale rezerwacyjne. Potwierdzenie będzie zawierało regulamin programu lojalnościowego. Potwierdzenie wysyłamy z programu Plaza 2022.
2. Gość zaloguje się swoim email lub utworzy nowe konto. Mechanizm automatycznie skoreluje jego rezerwacje.
3. Mechanizm wyżej zadziała tylko wtedy, jeśli rezerwacja i login będą miały ten sam adres email. Nie zadziała na sztucznych adresach email generowanych przez stronę booking.com. Niezbędna będzie wtedy weryfikacja adresu email i zamiana w rezerwacji. Wykonane zostanie to w programie Plaza 2022.
4. Po zalogowaniu się adresem e-mail (unikalny w obrębie programu) gość będzie miał dostęp do panelu klienta.
5. Panel klienta zawierał będzie:
a. Oferty dla gościa. Ta cześć modułu umożliwia zakup pakietów zdefiniowanych w programie Plaza 2022, wg cen zawartych w tym programie. Płatność będzie możliwa pod warunkiem posiadania przez klienta umowy z operatorem kart płatniczych. Oferta dla gościa to jest element programu Plaza Booking Engine,.
Oferty tworzone są w Plaza i one są wyświetlane w tym miejscu. Akceptacja oferty powoduje przekierowanie do systemu płatności i po opłaceniu stworzenie rezerwacji. Ten mechanizm powstanie dopiero po wybraniu przez Państwa systemu płatności, w drugie fazie modyfikacji. System rezerwacji przez Plaza BE jest objęty prowizją od rezerwacji.
b. Rezerwacja dla gościa. Gość będzie mógł wykonać rezerwacje niezależną od aktualnej lub aktualnego pobytu. Rezerwacja taka będzie mogła być zapłacona pod warunkiem jak wyżej. System może przekierowywać na ofertę posiadaney przez hotel przez silnika innego systemu BE i płatność nastąpi przez ten silnik. Oferta musi istnieć równolegle w Plaza 2022 i w obcym systemie.
c. Rezerwacje i faktury – klient będzie widział swoje rezerwacje oraz wystawione dokumenty sprzedaży.
Program lojalnościowy. Program lojalnościowy zlicza punkty na podstawie mechanizmu określonego w Plaza 2022. Gość będzie miał dostęp do listy transakcji, które spowodowały naliczenie lub odliczenie punktów. Na zakładkach panelu klienta będzie możliwość wymiany punktów na asortyment określony w programie Plaza 2022. W tym przypadku nastąpi płatność zakończona wymianą punktów na towar lub usługę. Zostanie dodany w pierwszej fazie zmian.
d. Opinie. Zakładka zawiera opinie klienta po pobycie.
e. Mój profil – gość będzie mógł uzupełnić informacje osobowe oraz podać dane do faktury.
f. Klient będzie mógł zapoznać się z regulaminem planu lojalnościowego, umieszczonym w panelu klienta. Regulaminy mogą zostać wprowadzane bezpośrednio przez Panel Klienta.
6. Panel klienta będzie dostępny dla gościa także po wyjeździe.
7. Z poziomu programu Plaza 2022 będzie możliwość informowania gościa o zmiana w ofercie, która jest widoczna w panelu klienta.