Opis
Plaza ma możliwość informowania właścicieli apartamentów o zdarzeniach, które dotyczą rezerwacji lub rozliczeń.
Możemy tez powiadamiać gościa o przyjęciu rezerwacji,
Dla poprawnej wysyłki informacji dla gościa wystarczy informacja o telefonie dla SMS lub adresie mejlowym dla Email.
W przypadku apartamentu potrzebne będą dodatkowe dane. Abyśmy mogli realizować wysyłkę powiadomień dla właściciela, pokój musi być oznaczony jako apartament.
Zmieniamy to w definicji pokoju jak na rysunku niżej:
Otwiera sie nowa zakładka, gdzie wpisujemy właściciela, a także podajemy namiary na podmiot rozliczający.
Możemy wybrać jedna z możliwości powiadamiania sms lub email. Dane adresowe są pobierane z informacji o osobie.
Aby wysłać email lub sms, usługi musza być zainstalowane w Plaza 2022
Treść wiadomości automatycznej możemy ustalić w opisach.
Dla gościa hotelu:
Dla właściciela apartamentu:
W obu przypadkach powiadomienie zostanie wysłane automatycznie podczas zatwierdzenia nowej rezerwacji.
Konfiguracja:
Dla powiadamiania gościa niezbędne jest włączenie parametru:
AutomatyczniePowiadomGosciaOPrzyjeciuRezerwacji
Dla powiadamiania właściciela niezbędne jest włączenie parametru:
AutomatyczniePowiadomWlascicielaORezerwacji
Parametry przyjmują odpowiednio wartości
0 - wyłączony
1 - SMS
2 - email
Apartamenty. Powiadomienia dla właścicieli i gości
Moderator: jacqueline
Re: Apartamenty. Powiadomienia dla właścicieli
Powiązanie pokój - właściciel nie powinno być stałe, apartamenty bywają odsprzedawane. Proponowałbym modyfikację na powiązanie przez osobną definicję:
pokój_id, firma_id (właściciel), data_od, data_do (opcjonalna), czy_aktywny.
pokój_id, firma_id (właściciel), data_od, data_do (opcjonalna), czy_aktywny.