Wprowadzenie

Awatar użytkownika
jevkoo
Administrator
Posty: 490
Rejestracja: 2009-05-17, 19:28
Lokalizacja: Skoczów

Wprowadzenie

Post autor: jevkoo »

Kioski recepcyjne

Samoobsługowe kioski recepcyjne, zwane są potocznie wirtualną recepcją. Terminale wyznaczają nowy trend w branży hotelarskiej, poprzez umożliwienie Klientom hotelu samodzielne wykonanie wielu czynności związanych z pobytem. W naszej ofercie kioski recepcyjne sa od ponad 10 lat.

Obrazek

Self Checkin, Checkout

Zameldowanie i wymeldowanie gościa przebiega bez udziału klasycznej recepcji. Przejrzyste wielojęzyczne menu, prosta i intuicyjna obsługa pomoże rozładować kolejki gości oczekujących przy recepcji, a także umożliwi zastąpienie recepcjonisty, np. podczas godzin nocnych.

Terminal przy współpracy z Plaza 2024 wydaje elektroniczny klucz do pokoju, dokonuje płatności karta płatniczą, drukuje potwierdzenie transakcji oraz wystawia fakturę za pobyt w hotelu.

Umożliwia zajęcie pokoju dla gości, którzy nie mają rezerwacji. Najczęściej wykorzystujemy do tego stronę hotelu.

Wirtualny asystent
Wirtualna recepcja wyposażana jest w moduł zwany Wirtualnym asystentem.

Wirtualny asystent jest samouczącym się botem, wykorzystującym elementy sztucznej inteligencji. Potrafi odpowiedzieć na pytania z przygotowanego zestawu, szukając odpowiedzi w Internecie, bazując na poprzednio udzielonych odpowiedziach. Asystent może wskazać na mapie interesujące miejsca
bazując na przygotowanych przez hotel punktach POI. Dzięki temu możemy polecać powiązane atrakcje, usługi komplementarne

Poza wbudowanymi opcjami językowymi system sam rozpoznaje język rozmówcy i pozwala komunikować się głosem. Automatycznie tłumaczy pytanie rozmówcy i czyta w wybranym języku odpowiedź.

Moduł gościa
Gość dzięki karcie hotelu, zamka lub swojemu unikalnemu kodowi ma dostęp do danych swojego pobytu i może samodzielnie zamawiać nowe usługi czy planować atrakcje. W niektórych wariantach wirtualna recepcja umożliwia rozliczenie gościa pod koniec jego pobytu i wymeldowanie z hotelu.

kiosk może spełniać również role informacyjną w zakresie jaki Państwo mu wyznaczą.

Wielojęzyczność

Plaza Wirtualna (VRD) recepcja może mieć zainstalowanych do 5 wersji językowych interfejsu. W przypadku, gdy gość wybierze inny język niż dostępny program będzie automatycznie tłumaczyć zadawane przez gościa pytania na jeden z dostępnych języków. Odpowiedzi są też tłumaczone na język pytającego.

Wirtualny asystent pozwala na zadanie pytania głosem, sam też czyta odpowiedzi w języku zadającego pytanie.

Bezpieczeństwo i budowa
Transakcje są szyfrowane, aby zapewnić ich bezpieczeństwo. Wymiana danych pomiędzy programem recepcyjnym, a kioskiem (wirtualną recepcją) odbywa się albo za pomocą połączenia z bazą danych, albo przez Open API.

Terminal jest oparty o budowę modułową, umożliwia stworzenie prawie dowolnej konfiguracji urządzenia i dopasowanie jest do potrzeb klienta. To hotel decyduje jakie elementy kiosku wykorzystać i jakie zainstalować. Mogą też Państwo zainstalować sam program Wirtualnej Recepcji na własnym sprzęcie.

Wirtualna Recepcja może pracować nie tylko na kioskach naszej produkcji. Jest aplikacją wieloplatformową, pracuje zarówno na komputerach pod kontrolą Windows jak i Android czy Mac Os. Mogą Państwo zaimplementować zatem na większości z dostępnych sprzętów. Wyposażyliśmy nasz program w otwarty interfejs API, tak aby komunikował się z każdym programem hotelowym, który taki interfejs potrafi zaimplementować.

Kiosk Online
Kioski online dla obiektów noclegowych – hoteli, moteli i pensjonatów – to nowoczesne narzędzia, dzięki którym goście mogą sami zarządzać usługami hotelowymi, tym samym zyskując pełną swobodę planowania i organizowania swojego pobytu. O ile oprogramowanie dostępne w kioskach online możemy zaimplementować także na innych urządzeniach, o tyle działające w recepcji lub hotelowym lobby fizyczne kioski online skutecznie podnoszą prestiż obiektu, który jest postrzegany przez gości jako nowoczesny.