Po aktualizacji do v.4500 przestały mi działać statusy sprzątania z centrali telefonicznej. Sprawdziłem najpierw, czy rozmowy są pobierane, oraz czy w konfiguracji modułu mam zaznaczone funkcję housekeepingu, czyli kwestie podstawowe. Rozmowy są, konfiguracja jest ok, ale pokoje nie odznaczają się jako posprzątane. Wszedłem w Moduł Administracja -> Housekeeping -> Historia statusów pokoi, i zobaczyłem komunikat o braku pola EMPLOYEE_ID. dodałem (int), powtórzyłem. Komunikat: brak pola TELEFONSTATLOG_DATACZASOPERACJI. Dodałem (timestamp), powtórzyłem. Sukces!
Okazuje się, że biblioteki aktualizacyjne obecnie nie przewidują dodania tych pól. Zatem opcje są dwie:
- usunąć tablicę przy kontroli struktury bazy danych (poprzez opcję ponów próbę), co spowoduje usunięcie poprzednich danych
- dodać pola ręcznie, zachowując dostęp do istniejącej historii statusów