Plaza ma możliwość informowania właścicieli apartamentów o zdarzeniach, które dotyczą rezerwacji lub rozliczeń.
Możemy tez powiadamiać gościa o przyjęciu rezerwacji,
Dla poprawnej wysyłki informacji dla gościa wystarczy informacja o telefonie dla SMS lub adresie mejlowym dla Email.
W przypadku apartamentu potrzebne będą dodatkowe dane. Abyśmy mogli realizować wysyłkę powiadomień dla właściciela, pokój musi być oznaczony jako apartament.
Zmieniamy to w definicji pokoju jak na rysunku niżej:

Otwiera sie nowa zakładka, gdzie wpisujemy właściciela, a także podajemy namiary na podmiot rozliczający.

Możemy wybrać jedna z możliwości powiadamiania sms lub email. Dane adresowe są pobierane z informacji o osobie.
Aby wysłać email lub sms, usługi musza być zainstalowane w Plaza 2022
Treść wiadomości automatycznej możemy ustalić w opisach.
Dla gościa hotelu:

Dla właściciela apartamentu:

W obu przypadkach powiadomienie zostanie wysłane automatycznie podczas zatwierdzenia nowej rezerwacji.
Konfiguracja:
Dla powiadamiania gościa niezbędne jest włączenie parametru:
AutomatyczniePowiadomGosciaOPrzyjeciuRezerwacji
Dla powiadamiania właściciela niezbędne jest włączenie parametru:
AutomatyczniePowiadomWlascicielaORezerwacji
Parametry przyjmują odpowiednio wartości
0 - wyłączony
1 - SMS
2 - email