Sztuczna inteligencja w systemach rodziny Plaza
: 2023-11-16, 18:07
Sztuczna inteligencja (AI) w hotelarstwie staje modnym i dość ważnym trendem w hotelarstwie. Dzięki jej zastosowaniu możemy zautomatyzować wiele procesów do tej pory realizowanych przez personel hotelu. Oto kilka przykładów, wykorzystania sztucznej inteligencji w naszych rozwiązaniach:
1. Chatbot – czyli rozwiązania, które wykorzystują sztuczną inteligencję do udzielania odpowiedzi na pytania gości. Wykorzystujemy je w naszych rozwiązaniach Plaza WEB, kioskach. Dzięki temu goście mogą uzyskać odpowiedzi na swoje pytania, bez potrzeby oczekiwania na połączenie z pracownikiem hotelu
2. Zarządzanie rezerwacjami – wykorzystujemy to rozwiązanie w Plaza WEB oraz w Plaza 2022. sztuczna inteligencja może pomóc w zarządzaniu rezerwacjami hotelowymi, w module advisor do zarządzania ceną oraz w połączeniu z systemami BMS do proponowania pokoi o najbardziej ekonomicznych parametrach ogrzewania.
3. Personalizacja – wykorzystujemy w panelu gościa (Plaza WEB) sztuczną inteligencję w celu proponowania pakietów lub usług. Oferty sa generowane automatycznie na podstawie danych, które zbieramy z programu lojalnościowego, na podstawie poprzednich pobytów lub zarejestrowanych ankiet. Wysyłając potwierdzenie rezerwacji do gościa (Plaza 2022) możemy zmodyfikować treść potwierdzenia na wygenerowany przez SI.
4. Automatyzacja obsługi pokojowej – wykorzystując nasze moduły Plaza 2022 Housekeeping, Housekeping 2022 Mobile, w jednym z trybów pracy sztuczna inteligencja wskazuje kolejność sprzątania pokoi. Operator otrzymuje informacje tylko o dwóch pokojach do sprzątania. Kolejność jest wyznaczana na podstawie przyjazdów gości, odległości pokojowej od sprzątanego pokoju oraz optymalizacji procesu sprzątania. 1
5. Udoskonalenie systemu zarządzania energią -Wykorzystujemy w Plaza 2022 i Plaza WEB przy współpracy z systemami Supla, Sensor sztuczna inteligencja może pomóc w optymalizacji zużycia energii w hotelu poprzez automatyczne sterowanie oświetleniem i klimatyzacją w zależności od liczby osób przebywających w pomieszczeniu oraz pory dnia.
1. Chatbot – czyli rozwiązania, które wykorzystują sztuczną inteligencję do udzielania odpowiedzi na pytania gości. Wykorzystujemy je w naszych rozwiązaniach Plaza WEB, kioskach. Dzięki temu goście mogą uzyskać odpowiedzi na swoje pytania, bez potrzeby oczekiwania na połączenie z pracownikiem hotelu
2. Zarządzanie rezerwacjami – wykorzystujemy to rozwiązanie w Plaza WEB oraz w Plaza 2022. sztuczna inteligencja może pomóc w zarządzaniu rezerwacjami hotelowymi, w module advisor do zarządzania ceną oraz w połączeniu z systemami BMS do proponowania pokoi o najbardziej ekonomicznych parametrach ogrzewania.
3. Personalizacja – wykorzystujemy w panelu gościa (Plaza WEB) sztuczną inteligencję w celu proponowania pakietów lub usług. Oferty sa generowane automatycznie na podstawie danych, które zbieramy z programu lojalnościowego, na podstawie poprzednich pobytów lub zarejestrowanych ankiet. Wysyłając potwierdzenie rezerwacji do gościa (Plaza 2022) możemy zmodyfikować treść potwierdzenia na wygenerowany przez SI.
4. Automatyzacja obsługi pokojowej – wykorzystując nasze moduły Plaza 2022 Housekeeping, Housekeping 2022 Mobile, w jednym z trybów pracy sztuczna inteligencja wskazuje kolejność sprzątania pokoi. Operator otrzymuje informacje tylko o dwóch pokojach do sprzątania. Kolejność jest wyznaczana na podstawie przyjazdów gości, odległości pokojowej od sprzątanego pokoju oraz optymalizacji procesu sprzątania. 1
5. Udoskonalenie systemu zarządzania energią -Wykorzystujemy w Plaza 2022 i Plaza WEB przy współpracy z systemami Supla, Sensor sztuczna inteligencja może pomóc w optymalizacji zużycia energii w hotelu poprzez automatyczne sterowanie oświetleniem i klimatyzacją w zależności od liczby osób przebywających w pomieszczeniu oraz pory dnia.