Plaza Housekeeping instrukcja użytkownika
: 15 maja 2025, 11:07
Głowne funkcje aplikacji Housekeeping 2025

Przyjazdy zawierają informacje o przyjazdach gości.
z listy przyjazdowej można zmienić status pokoju.
Ten sam ekran jest dostępny z każdej z innych list za wyjątkiem listy "pokoje"
Lista pokoje pozwala na konfigurację pokoju, zmianę statusu, dodanie zlecenia, otwarcie pokoju i zgłoszenie stanu minibaru
Znaczenie poszczególnych elementów:
Na tym ekranie można przydzielić status sprzątania (jeden z poniższych). Można tez zlecic remont, zgłosic usterkę.
Jedna z przydatnych funkcji jest dodanie naklejki NFC. Po parowaniu tej naklejki z pokojem - odbicie telefonem powoduje automatyczne wyświetlenie danego pokoju i w zależności od konfiguracji - automatyczną zmianę status pokoju.

Statusy sprzątania są definiowane w systemie. Ich liczba jest zależna od uprawnień operatora.

Znaczenie poszczególnych elementów:
Znaczenie poszczególnych elementów:
W systemie można tworzyć zlecenia widoczne dla konserwatorów (w zależności od uprawnień) lub housekeepingu

Dodanie zlecenie następuje przez dodanie zlecenie klawisze "+"

Możemy projektować zespoły (funkcja zależna od uprawnień) które będą miały odrębne zlecenia. Zlecenia są przydzielane poszczególnym zespołom. Zespoły można planować dynamicznie - inny na każdy dzień i przydzielać im zakres prac.

Zlecenia mogą być podzielone na odrębne budynki. Jest to związane z planowaniem pracy w Plaza 2025, gdzie możemy sprawdzić zarówno czas sprzatania, czas dojścia jak i drogę pracowników.

Przyjazdy zawierają informacje o przyjazdach gości.

z listy przyjazdowej można zmienić status pokoju.
Ten sam ekran jest dostępny z każdej z innych list za wyjątkiem listy "pokoje"
- - nazwisko przekreślone - gość wymeldowany (zależne od konfiguracji)
- "główka" gościa - gość jest w pokoju (zależne od konfiguracji)
- kolor miotełki - status sprzątania
- znaczek narzędzia - awaria, remont

Lista pokoje pozwala na konfigurację pokoju, zmianę statusu, dodanie zlecenia, otwarcie pokoju i zgłoszenie stanu minibaru

Znaczenie poszczególnych elementów:
- - nazwisko przekreślone - gość wymeldowany (zależne od konfiguracji)
- "główka" gościa - gość jest w pokoju (zależne od konfiguracji)
- kolor miotełki - status sprzątania
- znaczek narzędzia - awaria, remont

Na tym ekranie można przydzielić status sprzątania (jeden z poniższych). Można tez zlecic remont, zgłosic usterkę.
Jedna z przydatnych funkcji jest dodanie naklejki NFC. Po parowaniu tej naklejki z pokojem - odbicie telefonem powoduje automatyczne wyświetlenie danego pokoju i w zależności od konfiguracji - automatyczną zmianę status pokoju.

Statusy sprzątania są definiowane w systemie. Ich liczba jest zależna od uprawnień operatora.

Znaczenie poszczególnych elementów:
- - nazwisko przekreślone - gość wymeldowany (zależne od konfiguracji)
- "główka" gościa - gość jest w pokoju (zależne od konfiguracji)
- kolor miotełki - status sprzątania
- znaczek narzędzia - awaria, remont

Znaczenie poszczególnych elementów:
- - nazwisko przekreślone - gość wymeldowany (zależne od konfiguracji)
- "główka" gościa - gość jest w pokoju (zależne od konfiguracji)
- kolor miotełki - status sprzątania
- znaczek narzędzia - awaria, remont

W systemie można tworzyć zlecenia widoczne dla konserwatorów (w zależności od uprawnień) lub housekeepingu

Dodanie zlecenie następuje przez dodanie zlecenie klawisze "+"

Możemy projektować zespoły (funkcja zależna od uprawnień) które będą miały odrębne zlecenia. Zlecenia są przydzielane poszczególnym zespołom. Zespoły można planować dynamicznie - inny na każdy dzień i przydzielać im zakres prac.

Zlecenia mogą być podzielone na odrębne budynki. Jest to związane z planowaniem pracy w Plaza 2025, gdzie możemy sprawdzić zarówno czas sprzatania, czas dojścia jak i drogę pracowników.